Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на пистов ремък и ролки (снимки)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от dellltata Покажи съобщение
    успех със спрея и с пръсканеето външно на ролките.и няма лагер без смазка колеега-тогава се сети за какво е уплътнението.....успех със дарпането на шайбата на климата с болчета....поздрави и на колегите от дин експрес.успех:с ремъчетата
    Първоначално публикувано от sti6o Покажи съобщение
    Като не го знаете и познавате поне го послушайте, ще си спестите времето , парите и най- важно нервите по недоказаните сервизи в страната.
    Никой не ви оспорва мерака да си правите колите сами и не ви налага мнение, а най- малко тука е мястото да мислите че някой се заяжда.
    ОК, само кое да послушаме от горния пост? Все едно " Вие си правете еди-кво си, пък аз ще ви гледам сеира". Мерак да си правим сами колите нямаме,ама никакъв. Просто тук не е Сф и разбирачите на алфи са в голям недостиг - в това сме се убедили.Ама явно говорим на различни езици,така че приключвам с тая тема.Поздрави на всички!
    ...
    155 1,6 TS 16V `96
    166 2,4 JTD `99
    147 1,9 JTDm 8V `07

    Comment


    • #32
      Говорим на един език и той е Български.
      В по-горен пост е писан на колегата, lordliness че както са му обяснили в Динекспрес е неправилно и скъпо струващо за него и всички вас.
      А както искаш да спираш и да не слушаш патило си е твой избор.
      Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2003 г.
      Alfa Romeo 164 2.0 T.S.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        На крачка съм от това да ида да ми източат фреона и да си ремонтирам сам компресора,досега четох за ремонт на климатици в Пловдив,но май не видях нищо обнадеждаващо.Ще го почакам още малко да се скапе и ще реша.
        В тази тема съм писал как си смених лагера на ролката на климатика.
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=50234
        Alfa Romeo 156 2.4JTD

        Comment


        • #34
          .......
          Last edited by lordliness; d.m.y г., 17:58.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
            ОК, само кое да послушаме от горния пост? Все едно " Вие си правете еди-кво си, пък аз ще ви гледам сеира". Мерак да си правим сами колите нямаме,ама никакъв. Просто тук не е Сф и разбирачите на алфи са в голям недостиг - в това сме се убедили.Ама явно говорим на различни езици,така че приключвам с тая тема.Поздрави на всички!
            Като искаш мнение от разбирачите от Сф (аз го разбирам "форумните" сервизи) просто им позвъни по тел. аз съм го правил неведнъж и никога не са ми отказали да ме "светнат" по всички въпроси, които съм имал към тях.
            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

            Comment


            • #36
              точно така се прави приятелю- с казанчета за чистачки .и нищо друго не се сваля .дълго ми е да обеснявам ....и рядко пиша.да те светна само-не съм форумен сервиз и рядко пиша където и да е.нямам времето да описвам смяна на лагер или ремък ...но има комплицирани ситуации с един прост външен ремък с които не съм се справял и с дни.....пак е дълго да обеснявам.навярно си попадал на некоректни колеги и затова се опитваш да правиш някои неща сам.няма лошо. нямам желание ..навик или мисли да се налагам където и да е.обаче ако ти можеш да се справиш с някои неща ....стотина които четат немогат..но леко се подвеждат от писаното тук.....различни коли = различни ремонти ..
              ако трябва да кажа и аз имам некупувани дипломи ..но това нерешава проблема с ремонта на колите ...ако трябва да кажа ..поправял съм толкова алфи колкото бройки не си видял още...целта ми бе да подчертая че не се сменява ремък без да знаеш функцията на двата опъвача на ремъка ...и операцията смяна на лагер на шайба климатик без да ти е ясно как се прави.но явно и тоя път не съм разбран правилно.продължи си темата -аз няма да пиша повече.радвам се да има повече алфи читави
              75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
              kavasaki zzr-600 100 жребеца
              147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                Като искаш мнение от разбирачите от Сф (аз го разбирам "форумните" сервизи) просто им позвъни по тел. аз съм го правил неведнъж и никога не са ми отказали да ме "светнат" по всички въпроси, които съм имал към тях.
                Ами аз също съм го правил и го правя все още и също никой не ми е отказал,за което съм признателен. Просто си мисля,че когато стане въпрос за някакъв ремонт във форума, е добре не само да се посочва как не трябва, а как трябва и може да се направи. Особено когато е отправен въпрос или молба към знаещите.Естествено отговорът зависи от желанието на самите знаещи.Но все пак е форум. Ако имаш желание да кажеш как е - да си жив и здрав,много хора ще те помнят с добро. Ако ли пък не - по-добре не пиши. Така мисля.Не е задължително да съм прав.
                ...
                155 1,6 TS 16V `96
                166 2,4 JTD `99
                147 1,9 JTDm 8V `07

                Comment


                • #38
                  поставяне на пистовия ремък при 2.0 TS

                  1 - Прекарайте ремъка да мине през всички ролки, освен тази на компресора най-вдясно (само тя не се вижда на снимката):



                  2 - натиснете с нещо обтяжната ролка по посока на стрелката за да преодолеете усилието на пружината:



                  Можете да хванете главата на болта в центъра на ролката с гаечен ключ или лула и така да я напънете (болтът не би трябвало да се развие при това).


                  След като подместите обтяжната ролка прекарайте ремъка и върху ролката на компресора, като внимавате каналите на ремъка да съвпаднат с тези на шайбата.


                  Накрая пуснете обтяжната ролка и тя си опъва ремъка колкото е необходимо.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #39
                    Здравейте,
                    болтовете на демпферната шаѝба с каква резба са ?
                    Някакви особености около смяната на шаѝбата?
                    Alfa Romeo 1.8 TS `98
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
                      Здравейте,
                      болтовете на демпферната шаѝба с каква резба са ?
                      Някакви особености около смяната на шаѝбата?
                      M8 - нормална резба. Стягат се с 21 - 26 Nm.
                      Нищо особено няма при смяната.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #41
                        Лява или дясна резба са болтовете ?
                        Alfa Romeo 1.8 TS `98
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
                          Лява или дясна резба са болтовете ?
                          Дясна.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #43
                            Колеги, пробвах да свалям демпферна шайба на 166 2,4 JTD, но коляновия вал се върти и нямам идея как да го застопоря, освен това болтовете са ръждиви и ме е страх да ги напъна да не ги потроша, колата е на ръчна и на задна скорост...някакакви идеи от минали през тези премеждия...? Благодаря предварително!

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Telerig Покажи съобщение
                              Колеги, пробвах да свалям демпферна шайба на 166 2,4 JTD, но коляновия вал се върти и нямам идея как да го застопоря, освен това болтовете са ръждиви и ме е страх да ги напъна да не ги потроша, колата е на ръчна и на задна скорост...някакакви идеи от минали през тези премеждия...? Благодаря предварително!
                              Хвани контра по средата с глух ключ. Ръчната е важна, да не падне колата.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #45
                                Развивай рязко, с удар по тресчотката. Ще тръгнат без контра.
                                1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                                Comment

                                Working...
                                X